SUNTECH rozbuduje system bankowości elektronicznej w Nordea

Firma Suntech otrzymała od Nordea Bank Polska SA zamówienie na rozbudowę systemu bankowości korporacyjnej eConnect. Rozbudowa aplikacji zwiększy jej dotychczasowe walory użytkowe czyniąc ją jednym z najbardziej nowatorskich rozwiązań tej klasy na rynku.

System eConnect wzbogacony będzie o wiele nowych funkcji, m.in. obsługi lokat i możliwości masowego odwołania podpisów autoryzacyjnych. Zmieni się też wygląd aplikacji klienckiej, zyska ona bardziej atrakcyjny i nowoczesny design. Modernizacja systemu potrwa do końca bieżącego roku.

e-Connect jest nowoczesnym systemem bankowości elektronicznej opracowanym przez Suntech S.A. Rozwiązanie służy do obsługi klientów korporacyjnych i jest wykorzystywane przez Nordea Bank Polska S.A. już od 2001 roku. Obecnie z systemu korzysta ok. 2 tys. klientów korporacyjnych banku.

„Wieloletnia, owocna współpraca ze sprawdzonym partnerem, firmą Suntech w zakresie rozwoju i wsparcia systemu bankowości elektronicznej Nordea eConnect dla klientów Pionu Korporacyjnego banku przynosi wymierne efekty w postaci udostępniania klientom Nordea Bank Polska S.A. zaawansowanych rozwiązań w obszarze bankowości transakcyjnej” – powiedział Jarosław Loba Dyrektor Departamentu Bankowości Transakcyjnej Nordea Bank Polska S.A. – „Na podstawie przeprowadzonych badań obserwujemy stały wzrost poziomu zadowolenia klientów korzystających z systemu Nordea eConnect”.

W lipcu b.r. Suntech podpisał pięcioletnią umowę ramową ze spółkami Nordea Bank Polska S.A. i Nordea Bank Finland PLC. Umowa ta umożliwi Suntechowi świadczenie usług rozwoju i utrzymania także innych systemów IT dla wszystkich podmiotów grupy Nordea w całej Europie.

źródło: Suntech