BERG HOLDING - NETSU zawarła trzy kolejne umowy franczyzowe

NETSU SA – producent i dystrybutor pomp ciepła, którego większościowym akcjonariuszem jest notowany na NewConnect Berg Holding SA – zawarła trzy umowy franczyzowe, które zakładają wyłączność na prowadzenie salonów sprzedaży spółki w trzech lokalizacjach, na terenie Gdańska, Bielsko-Białej oraz Namysłowa i powiatu namysłowskiego. W maju br. analogiczna umowa została zawarta dla Tarnowskich Gór oraz powiatu tarnogórskiego. Umowa przewiduje współpracę w zakresie sprzedaży pomp ciepła wraz z niezbędnym oprzyrządowaniem pod marką NETSU.

Rozpoczynamy ekspansję naszych punktów franczyzowych na terenie całego kraju. Poza rozbudową sieci franczyzowej zawarliśmy również kolejne umowy z dystrybutorami, których łącznie mamy już 31. Są to podmioty działające w Polsce oraz jeden działający na Litwie. Cały czas pracujemy nad zwiększeniem naszej obecności – chcemy, by klienci w całym kraju oraz docelowo na wybranych rynkach zagranicznych mieli łatwy dostęp do naszej kompletnej oferty dotyczącej pomp ciepła. Intensyfikujemy działania związane z dystrybucją, gdyż stanowi ona kluczową przewagę w naszym sektorze OZE. W tym celu już niebawem rozpoczniemy emisję crowdfundingową, dzięki niej pozyskamy środki na dalszy rozwój marki – mówi Paweł Kaproń, członek zarządu NETSU SA.

NETSU prowadzi sprzedaż poprzez hurtownie, spółki z branży PV, własny kanał e-commerce, rozwija również sieć franczyzową. Spółka zakłada, że w tym roku osiągnie przychody ze sprzedaży w wysokości 17 mln zł, z czego 12 mln zł ze sprzedaży hurtowej, a 5 mln zł z detalu. To pozwoli wypracować zysk netto na poziomie 3,6 mln zł. W 2022 roku przychody wzrosną do 32 mln zł (20 mln zł ze sprzedaży hurtowej i 12 mln zł z detalicznej), co przełoży się na zysk netto w wysokości 8 mln zł.

Decydując się na zakup pompy ciepła NETSU można wnioskować o dofinansowanie z programu ‘Czyste powietrze’. Jest to dotacja rządowa w maksymalnej kwocie 37 000 złotych dla właścicieli lub współwłaścicieli budynków mieszkalnych, którzy planują wymianę nieefektywnych źródeł ciepła na nowoczesne pompy ciepła w połączeniu z instalacją fotowoltaiczną. Rząd w programie zaplanowanym do 2029 roku przeznaczył na ten cel 103 miliardy złotych – dodaje Paweł Kaproń.

Spółka planuje kampanię crowdfundingową. Będzie ona promowana przez Crowdway. Środki z emisji spółka przeznaczy m.in. na produkcję nowej partii oferowanych produktów oraz rozwój sieci franczyzowej i ekspansję na rynki zagraniczne. Planowany start kampanii to II kwartał 2021 roku. NETSU zamierza zadebiutować na NewConnect do 12 miesięcy, czyli najpóźniej w maju 2022 roku.

źródło: Crowdway