ADMASSIVE - przychody w górę o 61%

Warszawa, dnia 8 listopada 2012r. – Spółka AdMassive, działająca w segmencie e-marketingu i wsparcia sprzedaży, ogłosiła, że w trzecim kwartale br. wypracowała przychody w wysokości 3 895 tys. zł co stanowi wzrost o 61% względem analogicznego okresu 2011r.

Sezonowo słabszy dla branży okres wakacyjny, spotęgowany w tym roku wyraźnym efektem Euro 2012, spółka wykorzystała na inwestycje związane z budowaniem pozycji rynkowej na strategicznym dla AdMassive rynku w Wielkiej Brytanii oraz rozwojem portfolio oferowanych produktów. Stąd wyraźny wzrost kosztów w omawianym okresie. Pomimo tego spółka wypracowała zysk netto na poziomie 60 tys. zł.

W ujęciu narastającym po trzech kwartałach br. przychody spółki zwiększyły się o 34% w stosunku do analogicznego okresu 2011r. i wyniosły 11 411 tys. zł. Zysk netto w omawianym okresie wyniósł 686 tys. zł i był wyższy o 116% w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku.

„AdMassive jest na ścieżce szybkiego rozwoju, co znajduje odzwierciedlenie zarówno we wzroście przychodów, jak i zwiększającym się zakresie prowadzonej działalności. Rozwój portfolio produktów pozwoli nam znacznie zwiększyć skalę działania, a tym samym wpłynie na wzrost zyskowności przedsiębiorstwa. Co więcej, ostatnie trzy miesiące dla branży reklamy on-line są najaktywniejszym i najbardziej dochodowym okresem w roku” - powiedział Rafał Michalczyk, prezes AdMassive S.A.

Rynek reklamy internetowej w Polsce dynamicznie rośnie i w według szacunków IB AdEX przekroczy w tym roku 2 miliardy złotych.

Strategia ekspansji zagranicznej AdMassive uwzględnia zarówno rozwój organiczny, jak też akwizycje w interesujących segmentach rynkowych. Efekty tych działań również będą widoczne już w czwartym kwartale tego roku.

„Drogą do realizacji naszych celów jest poszerzanie kanałów sprzedaży”. - dodał R. Michalczyk.

W trzecim kwartale br. spółka podpisała umowy z ważnymi firmami z branży reklamy on-line: firmą NetSprint.pl Sp. z o.o. zarządzającą największą polską siecią reklamy kontekstowej, spółką Call2Action – właścicielem kanału Wait TV, emitowanego na nośnikach zlokalizowanych w ogólnopolskich sieciach handlowych (Tesco, Kolporter, Delikatesy Piotr i Paweł, Alma) oraz z Agencją Reklamową Pixel - operatorem platformy informacyjno-reklamowej w autobusach płytowych na terenie pięciu lotnisk międzynarodowych w Polsce.

źródło: InvestSight