IMAGE POWER - Piotr Figarski wiceprezesem zarządu

15 października rada nadzorcza Image Power S.A. powołała na nowego wiceprezesa Piotra Figarskiego, odpowiadającego m.in. za design gier spółki. Pierwsza produkcja Dieselpunk Wars zadebiutuje 19 listopada.

Piotr Figarski w spółce jest od początku jej istnienia. Zaczynał jako level designer (projektant poziomów), specjalizujący się w pracy na silnikach Unreal Engine i Unity. Z czasem jego zakres obowiązków rozszerzył się o quest design (projekty misji w grach) i game design (projektach gier w ujęciu całościowym). Obecnie Figarski prowadzi zespoły i nowe projekty. Stworzył GDD (Game Design Document) dla Ambulance Simulator, czuwając nad prawidłowym rozwojem gry. Nadzoruje także preprodukcje, tworzy scenariusze dla nowych trailerów, prowadzi firmowy Steam, zajmuję się marketingiem, przygotowuje tłumaczenia językowe, tworzy tutoriale na firmowy kanał na YouTube, a także prowadzi firmowe livestreamy.

Zdobył licencjat na kierunku orientalistyka na Uniwersytecie Warszawskim, ze specjalizacją: koreanistyka. Przez kilka lat pracował jako wolontariusz na stronie gamereplays.org, a na przełomie 2009 i 2010 roku został jej administratorem. W Amplitude Studios był asystentem przy tworzeniu gier, w tym m.in. Endless Legend i Endless Space 2.

Chcę budować silną pozycję spółki Image Power, tak aby była rozpoznawana jako producent i wydawca, który realizuje atrakcyjne gry wysokiej jakości. W planach jest powiększenie zespołu o kolejnych doświadczonych deweloperów oraz stworzenie wewnętrznego narzędzia, które znacznie przyspieszy proces tworzenia nowych gier – mówi Piotr Figarski, nowy wiceprezes Image Power.

Pierwsza autorska gra spółki – Dieselpunk Wars – zadebiutuje 19 listopada. Pod nadzorem Figarskiego, Image Power podpisało umowę z firmą HeartBeat Interactive Entertainment Ltd., która wyda grę na rynku chińskim.

Spółka w tym tygodniu przeprowadzi ostatnią prywatną emisję serii E, przed planowanym debiutem na NewConnect w pierwszym kwartale 2021 roku. Ostatnia emisja odbyła się w lutym br. przy wycenie 30 mln zł.

źródło: CORE PR