GRAPHIC podpisał umowę ze spółką GKS GieKSa S.A., właścicielem klubu GKS Katowice

Graphic S.A. – agencja reklamowa, specjalizująca się w realizacji kompleksowych projektów z zakresu systemów wizualnych, projektowania graficznego oraz przygotowania stron internetowych, podpisała umowę o współpracy ze spółką GKS GieKSa S.A. Przedmiotem kontraktu jest realizacja materiałów reklamowych z oferty Graphic na rzecz klubu piłkarskiego GKS Katowice. Umowa obowiązuje do końca br., a jej wartość pozostaje tajemnicą handlową.

- „W naszym regionie sport, a szczególnie piłka nożna odgrywa ważną rolę społeczną. Czujemy się wyróżnieni faktem, iż to właśnie do nas GKS zwrócił się z tą propozycją współpracy. W ramach zawartej umowy zaprojektowaliśmy już i wykonaliśmy materiały reklamowe dla GKS. Ponadto, nasza współpraca obejmie realizację m.in. banerów reklamowych.” – mówi Tomasz Mol, prezes zarządu Graphic S.A.

Obaj kontrahenci zdecydowali się na nie ujawnianie wartości zawartego kontraktu.
- „Dopiero rozpoczynamy współpracę, dlatego zdecydowaliśmy się na utajnienie wartości umowy. Mogę powiedzieć, że będzie to na pewno owocna współpraca, niż tylko kontrakt biznesowy
w pełnym znaczeniu. Ponadto jest to dla nas współpraca o znaczeniu prestiżowym.” – tłumaczy Tomasz Mol.

W DRODZE NA NewConnect

Graphic S.A. przygotowuje się do wejścia na alternatywny rynek NewConnect. Spółka zakończyła prywatną ofertę akcji, z której pozyskała 1 mln zł. Debiut planowany jest na przełom września
i października.

- „Miesiąc temu zamknęliśmy ofertę private placement. Wbrew naszym wcześniejszym obawom zainteresowanie ofertą było dość spore. Naszym zdaniem może to wynikać z zaufania do branży,
w której działamy. Akcje naszej spółki, które zadebiutują na NewConnect, wpłynęły już do KDPW
i czekają na rejestrację. Oczekujemy również na wyznaczenie terminu debiutu przez GPW, który wstępnie planujemy na koniec września, początek października. Jednakże, nie możemy wykluczyć, iż planowany termin może się przesunąć z przyczyn od nas niezależnych.” – komentuje prezes Graphic S.A.

***

Graphic S.A. jest agencją reklamową, która od 1992 roku prowadzi działalność na polskim rynku reklamy. Firma specjalizuje się w realizacji reklam zewnętrznych, systemach identyfikacji wizualnej, promocji marki i wizerunku. Na strukturę przychodów Spółki składają się: druki wielkoformatowe
i ich pochodne, sprzedaż materiałów do druku, konstrukcje stalowe, reklamy zewnętrzne oraz ich montaże, systemy identyfikacji wizualnej.

Graphic S.A. posiada ponad 3,5 tys. klientów, wśród których są zarówno duże podmioty gospodarcze (galerie handlowe, banki), jak i drobni odbiorcy (restauracje, piekarnie). Spółka przewiduje rozszerzenie oferty o usługi kierowane bezpośrednio do podmiotów z segmentu małych i średnich przedsiębiorstw.

Agencja reklamowa Graphic S.A. zbudowała przewagę konkurencyjną na rynku dzięki nowoczesnej linii projektowej, własnej drukarni wielkoformatowej, wysokiej jakości świadczonych usług oraz kompleksowości oferty. Siedziba firmy oraz jej drukarnia znajdują się w Katowicach.

Więcej informacji: www.graphic.pl

źródło: Public Image Advisors